Sahip!

Çarşamba, Şubat 17
Bütün alfabe benim.



~ Çe-liş-ki.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

alfabeye sayılar renkler dahil. bir senaryo harflerden oluşur ve bir kitapta bir harfe öyle bir takıntı yapılır ki kitap boyunca geçmemesine rağmen kitap onla dopdoludur
.
.
.
.
.
dolu buralar 23 içinde, son denemelerle biter rüya akar gider gerçek olur. zamanın durduğu noktada renkler ele alır her şeyi ve sinestezik bir duruluk başlar. sonra her şey sessizleşir. bir, iki üç daha fazla ve daha fazla ütopya!
bir kurgudan ibaret kalır o kadar adakta bulunulan karakterler.. son tüm cümleler unutulur.. gözlere bırakılır hayatın kalanı.. susar, soluklaşır.. soluklar kesilir.. akar gider gerçek olur...

Hed. dedi ki...

Buda var.
Tabiki.
Hindular dedi.

Adsız dedi ki...

budanın diğer adının burkan olduğunu, burkanın diğer anlamının da volkan olduğunu biliyor muydun?
içim burkuldu =D

GweniaBastet dedi ki...

Harflerden varolunur,harflerden birleşilmez.Tek tek sayarsın yan yana koyarsın.Oluşturdum dersin ama oluşturmamışsındır.Sonra sen onalr ı ortaya atarsın.Knediliğidenn yan yana gelirler ve varolurlar.Sen oluturmazsın onlar varolurlar.
Elinde sivri uçlu bir varlıkla onları kovalamaya kalkarsın oysa onların senden kaçtıkları da yoktur.Kendi kendine oyun oynarsınBir yerden sonra sende görürsün ki sende varolmuşsun oluşmamışsın.

Sessizce sakince ama en heyecanlı haliyle dur buralarda.Hem sessiz sakin hemd e heyecanlı nasıl olur deme.Kurgu varken bunlar bir arada neden olamasın ruh senin değil mi,sen ruh değil misin ?
Evet öylesin.

Hed. dedi ki...

Drnp; Buda saçmaladı! Değil mi(=

Bayan Basted , sizi ruh-ani çe-liş-ki-lerde gördüm, aynadan. =)

Adsız dedi ki...

bir "şey" eksikse bile alfabe tamdır.
diyorum evet.

tea house dedi ki...

ben küçükken bir kızla kendi alfabemizi yapmıştık. bir kağıda sıraladık, bir zarfa koyduk. geçenlerde o zarfı buldum. çok nostaljik oldum bian. sonra zarfı çöpe salladım.

oysaki bütün alfabe benim idi.

Yorum Gönder